خالو گفت: مسائل سیاسی را کنار بگذارید این چه مدیریتی است که مردمش از مدیرانش جلوتر هستند، اگر استان فارس خوب است به دلیل خوبی مردمش است.
کد خبر: ۸۳۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 11 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«وحید خالو»، امروز (چهارشنبه 21 اسفند) در دیدار استاندار فارس با روسای بیمارستان های خصوصی و دولتی استان، گفت: همین امروز، یک پرسنل بیمارستان شهید بهشتی شیراز، فوت کرد و در پنج روز آینده شمار فوت شدگان بیمارستان به روزی 10 نفر هم می رسد.

رئیس بخش ICU بیمارستان حضرت «علی اصغر(ع)» شیراز افزود: کرونا درمان ندارد و باید ترس باجا در مورد آن به مردم بدهیم.

وی اضافه کرد: لازم است تا پرچم های شهر نیمه برافراشته و شهر نیمه روشن شود، همه شما که در این جلسه هستید هم باید بدانید که مردم دارند، می میرند.

خالو تاکید کرد: در این وضعیت پیش آمده، مردم از مسئولان جلوترند و کمک مالی و کنترل می کنند تا جایی که مردم محدودیت ها و کمبودهای بیمارستان «حضرت علی اصغر(ع)» را رفع می کنند.

رئیس این بیمارستان افزود: مسائل سیاسی را کنار بگذارید این چه مدیریتی است که مردمش از مدیرانش جلوتر هستند، اگر استان فارس خوب است به دلیل خوبی مردمش است.

وی عنوان کرد: چرا باید خبر فوت مریضی را که چند روز برای درمانش زحمت کشیدم را بشنوم، خسته شدیم از این کوتاه آمدن ها و مگر از مردن هم بدتر داریم که نباید به فکر بی آبرو شدن کشور در این شرایط باشیم؟

خالو تصریح کرد: در این دنیا از این نظرات پزشکی و توصیه ها، کامل تر نداریم اما وقتی اجرا نشود، بی فایده است و لازم است ترس باجا را به مردم منتقل کنید تا مردم بیرون نیایند و متوجه شرایط و بحران شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار